سرهنگ "حمیدرضا سرخوش پور" در گفت وگو با لنگرخبر با اشاره به اینکه امنیت در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیاز اصلی جامعه بوده و ایجاد و گسترش آن در کنار تلاش کارکنان انتظامی، نیازمند مشارکت همگان است اظهار داشت: همه اقشار مردم باید نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند.



وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی دیوشل حین گشت زنی در ساعات پایانی شب به یک دستگاه خودرو سواری پراید پارک شده با 3 سرنشین مشکوک شدند افزود: راننده این خودرو با دیدن پلیس بلافاصله متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اعلام اینکه راننده خودرو مورد نظر در ادامه به دستور ایست پلیس توجه نکرده و با حرکات مخاطره آمیز به فرار خود ادامه داد تصریح کرد: در نهایت با اقدامات پلیسی صورت گرفته، خودرو متهمان متوقف و این افراد دستگیر شدند.



این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متهمان، 100 کیلوگرم سیم برق سرقتی کشف شد گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به 6 فقره سرقت سیم برق در شهرستان لنگرود اعتراف کردند.



سرهنگ سرخوش پور تاکید کرد: سارقان 30، 35 و 47 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تاکید بر حذف زمینه های وقوع جرم خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان